Waar is jouw Hortivation Point?
Data wordt steeds belangrijker voor de teler. De laatste jaren is er een snelle ontwikkeling van nieuwe sensoren alsmede algoritmes om data van waarde te maken voor de teler. Hierbij wordt vaak de precieze locatie van de sensor vergeten. Om deze reden heeft Hortivation in samenwerking met TNO het Hortivation Point ontwikkeld.
Dit is een virtueel nulpunt van de kas. Kassenbouwbedrijven, technische toeleveranciers en ICT-bedrijven gebruiken dit nulpunt al enige tijd om de locatie van sensoren aan te geven.
Om het Hortivation Point ook onder de aandacht van de tuinder te brengen, is er tijdens Future Trends & Innovations op 12 april een actie gestart: 'Waar is jouw Hortivation Point?'. Alle bezoekers hebben een opblaasbaar Hortivation Point ontvangen en zijn uitgenodigd om een foto op LinkedIn te plaatsen van het Hortivation Point in de kas. Tag hierbij Hortivation (@Hortivation) om kans te maken op een heerlijke traktatie. De eerste 10 inzenders ontvangen als beloning namelijk een overheerlijke taart! Wees er snel bij, want de eerste taart is al vergeven.